Milí, v pátek 22.3. a 25.3. bude probíhat dovolená. Vaše objednávky a dotazy budou vyřizovány nejdéle od úterý 26.3.2024. Děkuji Vám za pochopení, Pavla, JáTyMY

Často kladené dotazy

Zasíláte zboží na Slovensko?

Bohužel ne, zboží zasílám pouze v rámci ČR

Jaká je doba dodání?

Platí doba, která je uvedená na začátku každé kategorie. U zboží na objednávku je dodání většinou během 5, 10 - 14 pracovních dnů, maximálně měsíc. Někdy může být dodací lhůta i 6 týdnů (např. při úpravách na míru, nebo v době dovolených, či případně nějakých jiných nepředvídatelných okolnostech) - ale o tom už jste vždy informováni e-mailem.

U zboží, které je skladem - při platbě předem na účet odesílám zboží zpravidla v den přijetí platby, nejdéle následující pracovní den. U dobírek Vám zásilka odejde v den přijetí objednávky, pokud objednáte do 10 hodiny. Pozdější objednávky mohou být vyřízeny ještě ten den nebo následující - záleží na okolnostech. Upozornění: Pokud Vaše objednávka obsahuje zboží skladem i na objednávku, automaticky s odesláním čekám až je objednávka kompletní. 

Máte kamennou prodejnu?

Ne, zatím (a možná už asi ani :) ) ji neplánuji.. Nevím, uvidíme, co čas přinese. Ale nějaké místo, kde by bylo možné si věc prohlédnout či vyzkoušet, to ano, to bych pro Vás v budoucnu vytvořit chtěla... 

Je možné si věci vyzvednout osobně?

Ano, po předchozí domluvě je možné vyzvednout zboží kdekoliv v Karviné. Zboží Vám buď dovezu až k Vašemu domu, nebo se můžeme domluvit na jiném místě převzetí - např. u místa, kde pracujete, na parkovišti u obchodu, někde kde máte vyřizování - ať to máte při cestě :), apod. - toto platí hlavně i pro mimokarvinské. 

Pro mimokarvinské - zboží Vám předám na předem domluveném místě v Karviné (viz výše, můžeme se domluvit tam, kde máte vyřizování, apod.) nebo to mohu předat někomu z Vašich blízkých, kteří v Karviné bydlí. Případně je možné i převzetí na sídle firmy, ale zde Vám mohu zboží jen předat, není možné si věc-i vybírat nebo zkoušet. Pokud bych měla cestu směrem, kde bydlíte, dám Vám vědět a když se to bude hodit i Vám, mohu Vám věc/i předat u Vás na předem domluveném místě.

Platba u osobního převzetí je možná předem na účet nebo v hotovosti při předání.

Je možná výměna, když mi věc nesedí, nelíbí se mi?

Ano, je to možné. Stejně tak je možné vrácení věci do 14 dnů bez udání důvodu. Avšak, nejen já budu ráda, když důvod uvedete... zvlášť, kdy spolupracuji přímo s výrobci... Kolik věcí už bylo "vyšperkováno" právě díky vám a důvodům vrácení, nebo recenzím... V případě výměny mě můžete informovat i mailem, ať mohu Vaši zásilku očekávat a požadovanou věc na výměnu Vám odložit/objednat. Vrácená věc musí být pouze vyzkoušená (obdobně jako v kamenné prodejně), tz. nenošená, nepraná, nežehlená, nepoužívaná. 

Podrobné informace o výměně/vrácení - odstoupení od smlouvy či reklamace, jsou zde: https://www.jatymy.cz/vraceni-zbozi--vymena--reklamace/

Jedná se o nové zboží, nebo prodáváte i použité, z druhé ruky?

Ano, veškeré zboží v nabídce je nové, nepoužívané

Odkud je zboží, dovážíte zboží z Číny?

Ne, zboží z Číny nedovážím. Veškeré zboží v nabídce JáTyMy je z České republiky nebo Polska, v těchto 2 zemích se vše i vyrábí. Švadleny, truhláři a další profese tak mají férové mzdy, pracovní podmínky, atd. Stává se, že někdo má k polskému zboží nedůvěru, ale jejich zboží je stejně kvalitní. Je pro mě důležité a záleží mi na tom, aby to co prodávám, Vám dlouho vydrželo. Co prodávám také sama nosím, používám...

Jsou možné nějaké úpravy zboží?

Momentálně jsou možné úpravy pouze u výrobce Shara. Můžete si navolit buď barevnou kombinaci, ale i další úpravy - jako např. změnit rozměry, nechat si všít reflexy, nechat si ušít bundu s podšívkou nebo bez..., v nápletech díru na palec, apod. U šití na míru může být doba zhotovení 2 - 6 týdnů (dle počtu objednávek, apod.). Objednávejte prosím až po pečlivém uvážení, změna je možná max. do druhého dne - pak už vše přechází do procesu výroby a nelze proces zastavit či změnit. Pamatujte také, že u pozměnění délky, šířky, zkrátka jakékoliv míry, není možné věc vrátit či vyměnit.

Při změně barevné kombinace, látky, podšívky - zvolte podobný produkt (kvůli ceně) a v košíku do poznámky uveďte požadované změny, můžete přidat i odkaz - případně vše můžete poslat i na e-mail objednavky@jatymy.cz (při poslání změn emailem prosím do poznámky objednávky uveďte, že chcete změny, které pošlete emailem, ať vím, že ještě nemám objednávat.. Děkuji Vám.)

Při změně rozměrů, apod. můžete požadovanou změnu objednat tady: Úpravy u bund, kabátů a mikin - Já Ty My (jatymy.cz) 

Jak se správně měřit? - Já Ty My (jatymy.cz)

Mám u Vás objednávku, je možné ji pozměnit či něco přidat?

Ano, i když je to složitější... Většinou Vám věci objednávám pár minut po přijetí Vaší objednávky... Objednávejte prosím po zralé úvaze, závazně... Změna je možná max. do druhého dne (toto nemusí platit u objednávek, kde je veškeré zboží skladem - takovou objednávku lze pozměnit do 15 minut od jejího přijetí... -  po této době už může být vše odeslané k Vám..)

Co se týče přidání nějaké věci do objednávky... ano, je to možné. Buď mi napište email, nejlépe i s odkazem a dalšími doplňujícími údaji (je-li jich u dané věci více - např. více velikostí, variant, apod.) a věc Vám do objednávky přidám ručně. Případně můžete učinit 2. objednávku přímo v e-shopu a do poznámky uvést číslo Vaší 1. objednávky a že vše chcete poslat najednou. Objednávky Vám sloučím, upravím poštovné (budete samozřejmě platit jen jedno). V případě, že by se stalo, že by nebylo možné využít Vámi původně vybranou dopravu, nebo by byla dražší, budu Vás informovat ještě před sloučením objednávek. Po změně Vám pak pošlu email s pozměněnou objednávkou, novou celkovou částkou.

Prosím, berte na vědomí, že díky přidání věci/věcí může být dodací doba prodloužena a počítat se od této "přídavky"- doobjednávky - platí pro zboží, které nebude skladem u mě či dodavatelů/výrobců a bude se šít/vyrábět

 

Není zde odpověď na Vaši otázku? Pak mě neváhejte kontaktovat e-mailem. Jsem tu pro Vás :)