Obchodní podmínky

Všeobecná ustanovení

Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou či právnickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na internetové adrese www.jatymy.cz

Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. 

Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

Objednání zboží

 Zboží můžete pohodlně nakupovat 24 hodin denně přímo z Vašeho domova, pomocí virtuálního nákupního košíku. Objednávat lze rovněž přes e-mail. Upozorňujeme však, že pokud dojde k současnému objednání stejného zboží e-mailem a přes e-shop, bude zboží prodáno zájemci objednávajícímu přes e-shop - toto platí pouze pro zboží, které bude kusově omezeno. Cena výrobku vždy odpovídá ceně, která je uvedena v internetovém katalogu v době objednání výrobku.

Objednávka je vždy závazná pro obě strany, není-li dohodnuto jinak. Odesláním internetové objednávky vybraného zboží zákazník potvrzuje závaznost jeho objednávky a vyjadřuje souhlas s obchodními podmínkami prodejce. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné. Podmínkou pro naplnění platnosti elektronické objednávky je pravdivé vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Své údaje (jméno, příjmení, adresu) uvádějte s diakritikou, aby bylo zaručeno správné doručení.

Kupní smlouva vzniká okamžikem doručení závazné objednávky kupujícího prodávajícímu. Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti

Potvrzení, vyřízení objednávky

Pokud při objednání správně uvedete svůj e-mail, bude Vám na něj automaticky doručeno potvrzení o přijetí objednávky. V opačném případě nás kontaktujte, budeme Vás informovat, zda jsme objednávku obdrželi a vyřizujeme ji. 

Kupující bere na vědomí, že prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu, a to zejména s osobami, které dříve podstatným způsobem porušily kupní smlouvu (včetně obchodních podmínek).

Platba a dodání zboží

Za zboží můžete zaplatit předem bankovním převodem na náš účet. V tomto případě v e-mailu potvrzujícím Vaši objednávku naleznete potřebné údaje. Zboží můžete také zaplatit dobírkou - při převzetí balíčku od doručovatele České pošty

Pokud zvolíte platbu bankovním převodem, čekáme na úhradu 7 - 10 dnů, není-li dohodnuto jinak. Pokud částku za zboží do té doby nepřevedete, pošleme Vám připomenutí a pokud ani poté nebudeme mít od Vás žádnou informaci, bude Vaše objednávka stornována a zboží uvolněno k dalšímu prodeji.

Veškeré zboží zasíláme prostřednictvím České pošty - o odeslání zásilky Vás vždy informujeme na Vámi uvedený e-mail (poskytneme Vám i podací číslo pro sledování). V případě, že všechno zboží z Vaší objednávky máme skladem, odesíláme Vám zásilku max. následující pracovní den od přijetí objednávky/platby. Zboží na objednávku dodáváme do 10-21 pracovních dnů. U objednávek sestávajících se ze zboží skladem i na objednávku automaticky čekáme na doskladnění chybějících položek. 

V případě, že z různých důvodů bude dodací lhůta delší, či nebude v dohledné době možné vyřídit objednávku celou, budeme Vás o tom neprodleně informovat a nabídneme Vám náhradní řešení. Na základě naší dohody pak objednávku vyřídíme.  

Poštovné a balné:

Doporučená zásilka:

  • Při platbě bankovním převodem: 55,- Kč
  • Zaslání na dobírku: 55,- + 50,- Kč
  • Zásilka je dodávána zpravidla následující den po podání

 

Cenný balík:

  • Při platbě bankovním převodem: 90,- Kč - 211,- Kč (podle váhy balíku)
  • Zaslání na dobírku : cena cenného balíku + 50,-Kč
  • Balík je Vám dodán obvykle 2-3 pracovní dny po podání

 

Balík na poštu:

- balík si můžete vyzvednout na Vámi určené poště či DEPU zpravidla následující pracovní den po odeslání (nejbližší poštu či depo - jejich otevírací dobu, atd. můžete zjistit na http://www.napostu.cz ). U tohoto způsobu zaslání je nutno uvést, jestli Vás má pošta informovat o uložení balíku e-mailem nebo sms. Pokud byste si balík chtěli vyzvednout na jiné poště než původně uvedené, pak lze změnu provést v den podání balíku na https://formulare.cpost.cz/zmenadispozice/index.html 

Na depa je možné adresovat Balík Na poštu již při objednávce v e-shopu nebo přesměrovat jakoukoliv avizovanou balíkovou zásilku prostřednictvím aplikace Změna doručení online.

Nakupujete na internetu? Jako formu doručení si vyberte službu Balík Na poštu. Do řádku pro vyhledání pošty napište „depo“ a vyberte preferované depo ze seznamu. Po uložení zásilky na vámi vybraném depu budete kontaktováni a zásilku vám připravíme k vyzvednutí v kteroukoli, vámi určenou hodinu.

Očekáváte zásilku? Po obdržení zprávy o doručování zásilky využijte aplikaci Změna doručení online a zvolte „uložit zásilku rovnou na poště“. Pak už postupujete stejně jako v případě objednávání přes zboží přes internet.

Služba je určena zejména fyzickým osobám, nakupujícím v e-shopech, kteří mají omezené časové možnosti pro vyzvednutí své balíkové zásilky. Výdej balíků na depech je poskytován zdarma, odesílatel hradí standardní poštovné dle zvoleného typu balíkové zásilky.

  • Při platbě bankovním převodem: 98,- Kč - 229,- Kč (záleží na váze balíku)
  • Zaslání na dobírku: cena balíku na poštu + 50,-Kč 

 

Balík do ruky:

-  balík Vám Česká pošta doručí obvykle následující pracovní den po odeslání. Pokud uvedete telefon, budete o doručení informováni přímo Českou poštou

  • Při platbě bankovním převodem: 115,- Kč - 250,- Kč (záleží na váze balíku)
  • Zaslání na dobírku: cena balíku do ruky + 50,-Kč 

 

Sleva na poštovném, poštovné zdarma:

  • při nákupu nad 3 500,-Kč nehradíte poštovné za standardní balík do 10kg
  • poštovné zdarma nebo sleva na poštovné a dobírkovné neplatí pro objemnější zboží - např. kočárky, koše, pohovky - u těchto produktů účtujeme jednorázový kusový poplatek.    

 

Váha do Doporučená zásilka Standartní balík Balík do ruky Balík na poštu
500 g 55,- 90,-*/ zdarma 115,-/ 25,- 98,-/ 8,-
2 kg dle rozměrů 90,-*/ zdarma 115,-/ 25,- 98,-/ 8,-
5 kg x 110,-/ zdarma 128,-/ 18,- 107,-/ zdarma
10 kg x 140,-/ zdarma 147,-/ 7,- 127,-/ zdarma
15 kg x 187,-/ 87,- 197,-/ 97,- 173,-/ 73,-
20 kg x 211,-/ 111,- 222,-/ 122,- 197,-/97,-
30 kg x x 250,-/ 150,- 229,-/ 129,-
         
* Pokud daná věc(i) půjde díky rozměrům poslat doporučenou zásilkou, změníme Vám to a celková částka bude 60,- nebo 65,- (dle váhy)
Za lomítkem je cena při nákupu nad 3 500,-    
U dobírky se k dané ceně připočte ještě dobírkovné, tj. 50,-  

 

Zboží zasíláme pouze v rámci ČR

V Karviné Vám zboží zdarma dovezeme až domů, pro mimokarvinské je možnost osobního předání v Karviné na předem domluveném místě. U osobního převzetí je možná pouze platba předem na účet. Děkujeme za pochopení

Storno objednávky

Objednávku lze stornovat e-mailem do 24 hodin od objednání. Bez sankce lze objednávku stornovat i později - až do odeslání zboží. Předchozí věta neplatí pro zboží s úpravou na přání zákazníka - v tomto případě bude při stornu déle než 24 hodin od přijetí objednávky požadován storno poplatek ve výši 30% z daného výrobku.

V případě, že zákazník již vyexpedovanou zásilku stornuje/nepřevezme, je povinen uhradit náklady na dopravu (poštovné a balné). Nepřevzetí zaslané objednávky neznamená odstoupení od smlouvy! (více níže). V případě, že si nepřevezmete balík zaslaný dobírkou a o zboží budete mít nadále zájem, zašleme Vám ho až po zaplacení částky (včetně dalšího poštovného) předem na náš účet.

Storno objednávky ze strany prodávajícího: Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku nebo její část v případě, že se zboží přestane vyrábět/dodávat nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, budeme Vás ihned informovat za účelem dohody o dalším postupu

Výměna, Vrácení zboží

Pokud Vám nesedí velikost/střih/barva máte právo během 14 dnů od převzetí zásilky toto zboží vrátit bez udání důvodu. Avšak budeme rádi, když důvod uvedete, abychom měli přehled a případně mohly být provedeny změny. Nepoužívané zboží (nenošené, neprané a nežehlené) odešlete bez zbytečného odkladu doporučeně na naši adresu, nejlépe v původním obalu. Pokud bude zboží nošené nebo prané, bude na Vaše náklady posláno zpět bez nároku vrácení peněz či výměny za jiné zboží. Zboží musí být kompletní, nepoškozené, označeno původní identifikační etiketou zboží. V případě poškozeného nebo nekompletního výrobku máme nárok na úhradu škody. 

V případě, že Vám k objednávce byl dodán dárek a vrácením hodnota Vaší objednávky klesne a nárok na dárek by nevznikl, vraťte spolu se zbožím i tento dárek (případně Vám za něj bude započítána cena, pokud si ho budete chtít ponechat). Stejně tak, pokud díky vrácení zboží klesne hodnota objednávky pod hranici rozhodnou pro poštovné zdarma, bude toto poštovné započítáno a odečteno z vrácené částky.

V žádném případě nelze vracet zboží na dobírku - jakékoliv takto vrácené zboží nebudeme přijímat.

Ke zboží, které vracíte, prosím přiložte vyplněnou "Vrácenku" (je součástí každého balíčku). Při požadavku výměny zboží za jiné nás můžete kontaktovat i e-mailem pro rychlejší vyřízení (danou věc Vám odložíme/objednáme). Při splnění těchto podmínek a po doručení zásilky prodávajícímu bude uskutečněno s nakupujícím finanční vypořádání dle vzájemné dohody. Situaci je možno řešit těmito způsoby:

  • vrácením kupní ceny (případně snížená o částku úměrnou opotřebení, či částku za ponechání dárku,..). Platbu vracíme pouze bezhotovostně na Váš účet bez zbytečného odkladu, nejdéle do 14 dnů od přijetí vráceného zboží 
  • zápočtem k následující objednávce (hodnota vráceného zboží bude odečtena od Vaší následující objednávky).
  • výměnou zboží - náklady na dopravu k nám hradí zákazník, vyměněné zboží pak posíláme zákazníkovi na své náklady (platí pouze u oblečení a pro 1. výměnu). U ostatního zboží je nutno zaplatit nové poštovné - uveďte proto prosím, zda vyměněné zboží chcete zaslat na dobírku či zaplatit převodem na účet. Děkujeme. Na své náklady neposíláme v případě, že bylo špatně objednáno zákazníkem (např. byl vybrán špatný rozměr, barva, apod.)

 

Pokud si zákazník výrobek nechá upravit dle svého přání (výšivka, jiný rozměr/barva - lze-li to), není možné takové zboží vyměnit ani požadovat vrácení peněz.

 

Odstoupení od smlouvy

Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 53 odst. 8 zákona č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“), nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy na dodávku zboží upraveného podle přání kupujícího.

Nejedná-li se o případ uvedený v předchozí větě či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do 14 dnů od převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu prokazatelně doručeno do 14 dnů od převzetí zboží, a to na adresu provozovny prodávajícího.

V případě odstoupení od smlouvy se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno nepoškozené, nenošené, neprané a, je-li to možné, v původním obalu a s původním označením. Po přezkoumání vráceného zboží, zejména za účelem zjištění, zdali vrácené zboží není poškozeno nebo opotřebeno, prodávající kupujícímu vrátí kupní cenu (poníženou o náklady vynaložené na dodání zboží) bez zbytečného odkladu bezhotovostně na účet kupujícího.

Kupující bere na vědomí, že pokud zboží vrácené kupujícím bude poškozeno, opotřebeno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé. Nárok na úhradu vzniklé škody je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

Nepřevzetí zboží a neplatné odstoupení od kupní smlouvy


V případě vyexpedování zboží kupujícímu či připravení k osobnímu odběru, kdy kupující zboží nepřevezme dle uvedených podmínek, je kupující povinen uhradit prodávajícímu veškeré náklady, které mu tím vznikly. Prodávající je oprávněn určit výši těchto nákladů i paušálně a to ve výši ceny dopravy a platby, kterou měl kupující dle kupní smlouvy (objednávky) uhradit. Obě strany se mohou dohodnout i jinak (např. možnost druhého zaslání za poplatek dle ceníku apod.). Pokud nedojde k dohodě, pak má prodávající právo odstoupit od kupní smlouvy. Nepřevzetí zboží je klasifikováno jako porušení obchodních podmínek ze strany kupujícího a prodávající má právo požadovat na kupujícím odpovídající náhradu za způsobenou škodu. Nepřevzetí zboží kupujícím není platným odstoupením od kupní smlouvy dle § 1829 občanského zákoníku a pokud kupující zboží nepřevezme nemůže od této kupní smlouvy jednostranně odstoupit (pouze dohodou obou smluvních stran), jelikož zákonná 14 denní lhůta pro právo na odstoupení od kupní smlouvy dle § 1829 občanského zákoníku běží až ode dne převzetí zboží, kdežto kupní smlouva je uzavřena již okamžikem dokončení objednávky kupujícím a s tím i povinnost řídit se obchodními podmínkami.

Reklamace, záruka

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi v souladu s platným právním řádem. Na veškeré zboží poskytujeme záruku 24 měsíců. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé běžným používáním/opotřebením, nesprávným použitím výrobku dle návodu nebo nesprávným skladováním. 

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během 3 měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

Reklamaci, včetně odstranění vady, vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejdéle do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s Vámi písemně nedohodneme na delší lhůtě. 

Postup při reklamaci:

  • informujte nás o reklamaci e-mailem, telefonicky, či písemně
  • zboží zašlete jako doporučený dopis nebo balík (ne na dobírku) na adresu Pavla Klementová, Majakovského 2011, 734 01 Karviná
  • do zásilky vložte Vrácenku s důvodem reklamace

 

 Reklamace se nevztahuje na vady, o kterých byl zákazník při koupi informován

Došlo Vám poškozené zboží?

V případě, že obal, krabice bude poškozen, pošta Vám zásilku nebude doručovat a bude Vás informovat o jejím uložení na poště oznámením ve schránce. Pokud zásilka váží stejně jako při podání, můžete ji rozbalit a obsah zkontrolovat s pracovníkem pošty (např. vedoucí). V případě, že obsah bude poškozen, sepíšete reklamační protokol.

Byl obal, krabice v pořádku a obsah je přesto poškozený?

Dostavte se na kteroukoliv pobočku České pošty nejlépe v den doručení, max. pak do 48 hodin. Vezměte zásilku s sebou - včetně vnitřních obalů, výplní, byl - li balík převázán provázkem, pak i tento provázek k sepsání reklamačního protokolu. 

Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:

  1. Poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutno řešit s dopravcem při převzetí). Při převzetí zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte, případně rozbalte přímo před doručovatelem/na poště. 
  2. Porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou
  3. Neodborným zacházením
  4. Zboží bylo poškozeno živly
  5. Pokud zboží bylo podáno na reklamaci pozdě, tzn. výrobek či zboží bylo používáno při zjištění vad dál

 

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 00020869, internetová adresa: https://www.coi.cz

Zákazník je srozuměn s tím, že vzhledem k různým typům monitorů, se může barva nabízeného zboží na fotkách v eshopu minimálně lišit od barev zboží ve skutečnosti. Zboží je ušité strojově a proto může dojít k mírnému posunutí vzoru. Vzor se tedy nemusí nacházet na stejné pozici jako na fotografii. Což není bráno jako vada výrobků. 

Ochrana osobních údajů

Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Prodávající tohoto internetového obchodu se zavazuje, že osobní údaje kupujícího neposkytne jakékoliv třetí straně. Potřebné osobní údaje budou předány pouze dopravci (jméno, adresa, případně telefon či e-mail vyžaduje-li to povaha zásilky). Data kupujícího jsou dle zákona zabezpečena a použita pouze při komunikaci mezi prodávajícím a kupujícím. Kupující má právo kdykoliv požádat o vyřazení svých údajů z databáze, popřípadě upravit údaje o své osobě.

Kupující může prodávajícímu sdělit, že chce ukončit zasílání obchodních sdělení, a to na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady. Případně se může z odesílání obchodních sdělení odhlásit klinutím v daném newsletteru. Celé znění podmínek ochrany osobních údajů naleznete zde

 

Tento web používá soubory cookie. Procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním a v případě poskytnutí dalších osobních údajů s jejich zpracováním a ochranou.